ch-D.22 » Gotthard Baz Tüneli İnşaatı (gezi izlenimleri)

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5249
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 13 Ağu Sal, 2013 13:34

Benim anladığım kadar duman hapsedilmiyor. Duman tünelden sistem A ile emiliyor. Buna ek, sistem B, insanların kaçış yoluna hava basıyor. Sistem A tünelden emerken, sistem B tünele basınçla hava veriyor, bundan dolayı taze hava->duman kaçış yönüne aksi oluyor.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 16854
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 13 Ağu Sal, 2013 13:52

alabay yazdı:Benim anladığım kadar duman hapsedilmiyor. Duman tünelden sistem A ile emiliyor. Buna ek, sistem B, insanların kaçış yoluna hava basıyor. Sistem A tünelden emerken, sistem B tünele basınçla hava veriyor, bundan dolayı taze hava->duman kaçış yönüne aksi oluyor.
hapsetmekten kastım tünelde tutmak değildi, yani yolcunun olduğu tünele geçmesine izin verilmemesini kast ettim, senin açıkladığın gibi. Bu tip işlerde temennim hiçbir zaman gerek duyulmamasıdır, kaza belaya gerek yok.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 16854
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 21 Ara Cmt, 2013 17:22

Açılışına 900 gün kalan Gotthard tünelinde ilk tren testleri de başladı. Tünelin Bodio ve Fadio arasında kalan 13 km lik kesiminde Class 524 Flirt EMU ile yapılan testlerde saatte 160km/s hız yapılıyor, önümüzdeki 6 ay sonunda 220km/s üzerinde hıza çıkılması planlanıyor.

http://www.railjournal.com/index.php/eu ... hannel=542

Cevapla

“Toplu Ulaşım Sistemleri İncelemeler” sayfasına dön