Bu uzatmanın tamamlanmasına doğru mevcut hat ve istasyonları da bakıma girecek mi acaba?
Yağmurda su basan istasyon var bir de, ona da bir çözüm bulmaları gerek.
ist-M.02.01 » M1B Kirazlı-Halkalı Uzatma Projesi
- Edil Arda
- Yıllık Paso
- Mesajlar: 390
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 16740
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-M.02.01 » M1B Kirazlı-Halkalı Uzatma Projesi
Edil Arda yazdı:Bu uzatmanın tamamlanmasına doğru mevcut hat ve istasyonları da bakıma girecek mi acaba?
Yağmurda su basan istasyon var bir de, ona da bir çözüm bulmaları gerek.
İhtimal dahilinde, bu hat üzerinde daha sık frekans ile sefer yapılabilmesi için sinyalizasyonun yenilenmesi ve balastlı alt yapıdan betonarme alt yapıya geçilmesi gerekiyor. İstasyonlar ile ilgili iyileştirme ne zaman nasıl yapılır bilmiyorum ama görünen şu ki bu hat üzerinde böyle bir iyileştirmeye gitmek hattı yeniden yapmak gibi bir maliyet ortaya çıkartacak ki daha 30 sene olmamış bir hat için çok büyük bir maliyet.
Bayrampaşa istasyonu konusuna gelince, daha önce de şiddetli yağışlarda su basmanı altında kaldığı için çok yüksek seviyeli olmayan su baskınları yaşardı, bu çözülemez bir sorun mu bilmiyorum ama kast ettiğiniz son yağışta meydana gelen durumsa bu gerçekten de öngörülen bir şey değildi, yorumların buna göre yapılması doğru olur bence.
- Edil Arda
- Yıllık Paso
- Mesajlar: 390
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: ist-M.02.01 » M1B Kirazlı-Halkalı Uzatma Projesi
Peki betonarme alt yapı niye zorunlu?
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 16740
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: ist-M.02.01 » M1B Kirazlı-Halkalı Uzatma Projesi
Edil Arda yazdı:Peki betonarme alt yapı niye zorunlu?
zorunluluk derecesini bilmiyorum ama balastlı altyapıda daha çok tren geçirmek alt yapıda ki bakım onarım süresinin daha sıklaşması ve bakım maliyetlerinin yükselmesi anlamına geliyor, betona fiks zeminde daha uzun ömürlü
- yakupfurkan24
- Aylık Paso
- Mesajlar: 75
- Kayıt: 07 Ağu Prş, 2014 14:51
Re: ist-M.02.01 » M1B Kirazlı-Halkalı Uzatma Projesi
Bu hattın tanıtım videosunda bu uzatma hattınıda sürücüsüz araçların çalışacağını. Ayrıca bu hattın inşaatı devam ederken eş zamanlı olarak Kirazlı-Yenikapı güzergahının sürücüsüz araçlara uygun hale getirileceği söyleniyor. Bu durumda Otogar-Atatürk Havalimanı güzergahınında (Büyük bir ihtimalle) sürücüsüz araçlara uygun hale dönüştürülecek. Bu bilgiyi ilk kez duydum. Acaba ne zaman başlar çalışmalar ya da nasıl yapılcak ?
Tanıtım Videosu:
https://www.youtube.com/watch?v=x7-EBTM_MoQ
Birde bu M1 hattı için yeni istasyon yapım ihalelerine çıkılmıştı ne oldu acaba? Fazla takip edemedim.
yakupfurkan_24
Tanıtım Videosu:
https://www.youtube.com/watch?v=x7-EBTM_MoQ
Birde bu M1 hattı için yeni istasyon yapım ihalelerine çıkılmıştı ne oldu acaba? Fazla takip edemedim.
yakupfurkan_24
“Metro Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 10 misafir