ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

Engin Y
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1555
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

Mesajgönderen Engin Y » 08 Mar Sal, 2016 09:02

Edil Arda yazdı:SSC'de de dediğim gibi, eğer planlanan bağlantılar (Sultanbeyli ve Kınalı gibi) yapılırsa İstanbul'un gerçekten kıyısında köşesinde oturanların trafik olmayacağı için daha kısa sürede karşıya geçmelerini sağlayabilir.

Kentin kıyısında köşesinde sayılabilecek bir yerinde (Küçükköy) oturuyorum..
Kentin kıyısında köşesinde sayılabilecek Sabiha Gökçen'e giderken bile kullanmayı düşünmüyorum..
Bu arada, aşağıdaki habere göre bu köprünün bağlantı yolları da paralı mı olacak? Öyleyse, hayatta kullanmam..
Esat yazdı:Arkadaşlar bu köprünün özel oto sahiplerine bir faydası yok, bunu hedeflediğini de düşünmüyorum. Amaç ağır vasıta trafiğini kaydırmak, çünkü bu trafiği ro-ro ya da demiryolu ile taşımayı niyeyse istemiyoruz. Bu yüzden bu kamyonların tırların trafikten çekilmesine yarayacak. Diğer türlü otobüsler için dahi cazip değil, ancak dediğin gibi Zekeriyaköy ya da belki Polonezköy de oturanın işine yarar :) benim arabam olsa merak etmek dışında bir şey için o köprüyü kullanmam.

Aşağıdaki habere göre günlük 135.000 araç (kamyon olursa 1/5 oranından hareketle 27.000 kamyon diyebiliriz sanırım) geçiş garantisi varmış.. İnşallah o kadar çok kamyonu bulurlar, yoksa aradaki farkı devlet ödeyecek, yani "cebimizden beş kuruş" çıkmış olacak..

http://www.hurriyet.com.tr/3uncu-kopru- ... k-40065069

Araç: Fiyat (DOLAR)
Otomobil: 3
Ağır vasıta: 15
Otoyol: 0,8/km

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 16452
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

Mesajgönderen Esat » 08 Mar Sal, 2016 09:10

Tabii ki otoyollarda ücretli, yazmadım mı ben bunu teknik gezi yazısında?

Engin Y
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1555
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

Mesajgönderen Engin Y » 08 Mar Sal, 2016 09:21

Esat yazdı:Tabii ki otoyollarda ücretli, yazmadım mı ben bunu teknik gezi yazısında?

Valla atlamışım abicim..
O zaman, Odayeri'nden Sultanbeyli'ye kadar bu yol 50 km olsa, 4 dolar yol + 3 dolar köprü = 7 dolar..
Yani KDV eklenince 24 TL, hadi biraz indirseler 20 TL..
Bence verilmez bu para..
Senin dediğin gibi bir kere meraktan geçilir, FSM'nin gözünü seveyim abi..
Üstelik dönüşte FSM bedava, tek yönde gişe var :)

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 16452
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

Mesajgönderen Esat » 08 Mar Sal, 2016 09:24

Engin Y yazdı:
Esat yazdı:Tabii ki otoyollarda ücretli, yazmadım mı ben bunu teknik gezi yazısında?

Valla atlamışım abicim..
O zaman, Odayeri'nden Sultanbeyli'ye kadar bu yol 50 km olsa, 4 dolar yol + 3 dolar köprü = 7 dolar..
Yani KDV eklenince 24 TL, hadi biraz indirseler 20 TL..
Bence verilmez bu para..
Senin dediğin gibi bir kere meraktan geçilir, FSM'nin gözünü seveyim abi..
Üstelik dönüşte FSM bedava, tek yönde gişe var :)


Yazmamışım galiba :D :D kafa darma duman

viewtopic.php?f=135&t=1493

mustafaguler
Müdavim
Mesajlar: 758
Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12

Re: ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

Mesajgönderen mustafaguler » 09 Mar Çrş, 2016 12:03

Meraktan ben bile geçerim ama bir kere :D

Engin Y
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1555
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

Mesajgönderen Engin Y » 10 Mar Prş, 2016 22:25

Mahmutbey bağlantısını gördüm bugün.. İkitelli tarafından geliyor, tam Mall of İstanbul'un önünde TEM'e ve Basın Ekspres'e bağlanıyor..

Telefondan ne kadar başarılı bir yapıştırma olacak, bilemiyorum, ama şu haritadaki iki yolun tam arasına bağlanıyor Köprü'den gelen yol..

https://www.google.com/maps/@41.0620817,28.8107196,21z

Engin Y
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1555
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

Mesajgönderen Engin Y » 11 Mar Cum, 2016 22:13

Gerçi 2,5 yıllık bir animasyon, ama sanırım Mahmutbey bağlantısının yeri burada daha iyi görülüyor..

http://youtu.be/CkZjBln7cYE

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 16452
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

Mesajgönderen Esat » 16 Mar Çrş, 2016 15:33

Şu resmi yüklemiştim teknik gezi konusunda

Resim

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Re: ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

Mesajgönderen Anatolian » 31 Mar Prş, 2016 17:36

Resim

Engin Y
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1555
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

Mesajgönderen Engin Y » 04 Nis Pzt, 2016 11:46

Esat yazdı:Şu resmi yüklemiştim teknik gezi konusunda

Mahmutbey'den 3. Köprü'ye giden yol, hafif kuzeybatıya doğru gittiği için yolu çok uzatıyor..
Bu yol, sanki 3. Köprü bağlantısından ziyade, 3. Havalimanı için yapılmış gibi..
Hadımköy tarafından TEM ile 3. Köprü'yü birbirine bağlayacak daha kestirme bir yol yapılmalı..

Yoksa, zaten kamyonları Mahmutbey Gişeleri'ne kadar soktuktan ve trafiği mahvetmelerine izin verdikten sonra, ne anladım bu çevre yolundan?

Karşı tarafta da Sultanbeyli civarında TEM'le birleşecek gibi anlıyorum bu resimden..
Sabiha Gökçen Havalimanı yüzünden artık TEM'in bu tarafları da iyice şehir içi sayılıyor..
Burada da en azından İstanbul-Kocaeli il sınırının doğusundan olmalıydı bağlantı..

Bana göre 3. Köprü'nün bağlantısı, aşağıdaki haritada yer alan Çatalca K14 ile Hadımköy K15 arasından (Karaağaç yazan yer gibi mesela) başlamalı ve tekrar TEM'le birleştiği yer ise Gebze K7 ile Dilovası K8 arasında (hatta Gebze-İzmir Otoyolu'nun TEM'e bağlandığı noktada olsa güzel olmaz mıydı?) olmalıydı..

http://www.kgm.gov.tr/SiteCollectionIma ... tanbul.jpg

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 16452
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

Mesajgönderen Esat » 04 Nis Pzt, 2016 12:09

Engin Y yazdı:
Esat yazdı:Şu resmi yüklemiştim teknik gezi konusunda

Mahmutbey'den 3. Köprü'ye giden yol, hafif kuzeybatıya doğru gittiği için yolu çok uzatıyor..
Bu yol, sanki 3. Köprü bağlantısından ziyade, 3. Havalimanı için yapılmış gibi..
Hadımköy tarafından TEM ile 3. Köprü'yü birbirine bağlayacak daha kestirme bir yol yapılmalı..

Yoksa, zaten kamyonları Mahmutbey Gişeleri'ne kadar soktuktan ve trafiği mahvetmelerine izin verdikten sonra, ne anladım bu çevre yolundan?

Karşı tarafta da Sultanbeyli civarında TEM'le birleşecek gibi anlıyorum bu resimden..
Sabiha Gökçen Havalimanı yüzünden artık TEM'in bu tarafları da iyice şehir içi sayılıyor..
Burada da en azından İstanbul-Kocaeli il sınırının doğusundan olmalıydı bağlantı..

Bana göre 3. Köprü'nün bağlantısı, aşağıdaki haritada yer alan Çatalca K14 ile Hadımköy K15 arasından (Karaağaç yazan yer gibi mesela) başlamalı ve tekrar TEM'le birleştiği yer ise Gebze K7 ile Dilovası K8 arasında (hatta Gebze-İzmir Otoyolu'nun TEM'e bağlandığı noktada olsa güzel olmaz mıydı?) olmalıydı..

http://www.kgm.gov.tr/SiteCollectionIma ... tanbul.jpg


Cevap şu olsa gerek

Edil Arda yazdı:eğer planlanan bağlantılar (Sultanbeyli ve Kınalı gibi) yapılırsa İstanbul'un gerçekten kıyısında köşesinde oturanların trafik olmayacağı için daha kısa sürede karşıya geçmelerini sağlayabilir.


Üzerine konuştuğumuz köprü ile birlikte inşa edilen ve açılacak olan kısım, otoyol projesi ayrıca yapılacak, devam ediyor.

Engin Y
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1555
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

Mesajgönderen Engin Y » 04 Nis Pzt, 2016 14:33

Esat yazdı:
Engin Y yazdı:
Esat yazdı:Şu resmi yüklemiştim teknik gezi konusunda

Bana göre 3. Köprü'nün bağlantısı, aşağıdaki haritada yer alan Çatalca K14 ile Hadımköy K15 arasından (Karaağaç yazan yer gibi mesela) başlamalı ve tekrar TEM'le birleştiği yer ise Gebze K7 ile Dilovası K8 arasında (hatta Gebze-İzmir Otoyolu'nun TEM'e bağlandığı noktada olsa güzel olmaz mıydı?) olmalıydı..

http://www.kgm.gov.tr/SiteCollectionIma ... tanbul.jpg


Cevap şu olsa gerek

Edil Arda yazdı:eğer planlanan bağlantılar (Sultanbeyli ve Kınalı gibi) yapılırsa İstanbul'un gerçekten kıyısında köşesinde oturanların trafik olmayacağı için daha kısa sürede karşıya geçmelerini sağlayabilir.


Üzerine konuştuğumuz köprü ile birlikte inşa edilen ve açılacak olan kısım, otoyol projesi ayrıca yapılacak, devam ediyor.

Doğrudur abi..
Kuzey Marmara Otoyolu için yeni bir ihale yapılıyor sanırım, ama daha önce köprüyü konu alan ihale kapsamının dışına çıkarılmıştı..
Global olarak ekonomik küçülmenin gündemde olduğu bir dönemde, bakalım bu ihaleyi kim alacak ve köprüsüz bir otoyolu inşa edecek?
Hayırlısı abicim..


“Karayolu Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 5 misafir