


Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Daire Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada; ‘1 Mart 2011 tarihinde yolcu taşımaya başlayan Raylı Sistem 1.Etabın kent içi ulaşımda büyük bir rahatlama sağladığı, günlük yolcu taşıma kapasitesinin yaklaşık 30 Bine ulaştığı’ bildirildi.
Güzergâhında bulunan kırmızı ışıklarda durmayan tramvaylar araç sürücülerini çileden çıkarttı. Araç sürücüleri kendileri gibi tramvay sürücülerinin de kırmızı ışıklarda durabileceği şekilde sinyalizasyonların ayarlanmasını istediler.
Kavşaklarda geçiş üstünlüğü bulunan tramvayların özellikle sabah ve akşam trafiğin yoğun olduğu saatlerde diğer araçların geçiş sürelerini uzattığı belirtiliyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Asım Güzelbey’in, kendilerine yaşadıkları bu sorunu çözmesi için yardımcı olmasını istediler.
Main nehrindeki Frankfurt (Ren-Main toplu taşım birliği)
Frankfurt kent işletmeleri toplu taşım şirket limitedi
Araçlar: Mayısta S-Tw 227 aracına siyah baz rengiyle Radeberger Birası için ful reklâm takıldı, S-Tw 253e ise sarı baz rengiyle Herrman Emlâk için.
13. ve 14.6.2012de Pt(b)-Tw 190 (eski numarasıyla 690), 663, 665, 674, 677, 678, 681, 683, 686, 689, 700 ve 703 demiryolu kargo vagonlarına yüklenip, Gaziantepe satıldı. Ne yazık ki VGF bu esnada müze-Tw 190dan da ayrılmak zorunda kaldı (Tw=çekici). Şirketin açıklamasına göre Türk toplu taşım işletmesi bütün araçların aynı anda gelmesinde direndi. Bu yüzden tek imkân, işler hâlde ve U5/U6 metro hatları için gereken ek bir aracı göndermekti. Bunun üzerine karar Tw 190a verildi. Ama VGF, Ptbnin regüler hat işlevinden çıkmasında yeniden bir aracın Pt şekline dönüştürüleceğini açıkladı.
“Gaziantep Tramvay Hatları” sayfasına dön
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir