arc-MB.04 » Capacity Otobüslere Filo Numarası Verildi

Mustafa Noyan
Aylık Paso
Mesajlar: 76
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 17:45

arc-MB.04 » Capacity Otobüslere Filo Numarası Veri

Mesajgönderen Mustafa Noyan » 28 Eyl Cum, 2007 22:36

Metrobüs hattında çalıştırılmak amacıyla İETT tarafından geçen hafta kiralanan veya satın alınan Mercedes Capacity otobüslere plaka takılmış ve filo numarası verilmiş, araçlara filo numarası verilirken İETT araçalarında daha önce hiç kullanılmamış 8 rakamlı bir form seçilerek numaralandırma 2007-0801 den başlatılmış:

2007-0801
Resim
Resim

2007-0802
Resim
Resim
Resim

Kullanıcı avatarı
abhazyalı ugur
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 128
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 17:54

Mesajgönderen abhazyalı ugur » 28 Eyl Cum, 2007 22:45

Bu araçların ön kapısı ve orta kapısına da akbil makinası konsa ilk iki kapıdan yolcu alsa ve her araçta birde güvenlik olsa sizce nasıl olur.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 16449
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Turnike

Mesajgönderen Esat » 28 Eyl Cum, 2007 22:54

Bence durak girişlerinde turnike yeterli olur, çünkü bizim sistemde hala otobüs şoföründen akbil alıp kullanıyoruz :D bunu aşmalıyız artık, insanlar durağa girmeden bilet, kart, jeton her ne ise buna sahip olmalı ve otobüste bu konuda sadece kontrolör ile muhatap olmalı, burada güvenlik görevlisi kelimesi biraz aykırı kaçıyor aslında, bu kişi kontrolör olmalı ama Güvenlik Görevlilerinin tabii olduğu kanuna tabii olmalı yani personel kayıdında güvenlik görevlisi olmalı ama görev olarak bilet kontrol yapmalı, tabii güvenliğin görev tanımında bu var ise, ayrıca bence bu araçlar phileaslardan daha şık keşke tüm metrobüs hattında bu araçlardan bir filo çalışsa :)

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5249
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesajgönderen alabay » 29 Eyl Cmt, 2007 00:28

Yok, bunlar yetmez, Phileas daha çok "metrobüs". Ama bence hâlâ cevaplanmamış soru(n) ... kapılar ne tarafta olacak? Trafik doğru yönden gider, kapılar ters tarafta olursa, bu CapaCity otobüsleri metrobüs hatlarında çalışamaz. Yok, trafik ters istikametten ve kapılar doğru tarafta olacaksa (ki bu bence çok daha mantıklı olur!), o zaman CapaCity'ler orada burada çalışabilirler. Phileas'lar bile mb hattı dışında (elverişli güzergâh varsa) yola verilebilir.

B. Alabay

Kullanıcı avatarı
salih erdem KÖSTEK
Aylık Paso
Mesajlar: 33
Kayıt: 01 Eki Pzt, 2007 21:34

Mesajgönderen salih erdem KÖSTEK » 03 Eki Çrş, 2007 08:23

İşte bende 03.10.2007 sabah 7.30c.bagdan bir metrobüs resmi....



Resim

Kullanıcı avatarı
salih erdem KÖSTEK
Aylık Paso
Mesajlar: 33
Kayıt: 01 Eki Pzt, 2007 21:34

Mesajgönderen salih erdem KÖSTEK » 05 Eki Cum, 2007 21:32

Metrobüsün c.bağ tramvay istasyonundan görüntüleri....
(resimler cep telefonu ile çekildiğinden pek iyi olmayabilir :( )


Resim


Resim


Resim

Kullanıcı avatarı
abhazyalı ugur
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 128
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 17:54

Mesajgönderen abhazyalı ugur » 05 Eki Cum, 2007 21:37

29 EKİM'i iple cekiyoruz. Dönüş rampasının ve avcılar kesimin işletmeye alınması bekleniyor. İşte ozaman gercekten kesintisiz bir yolculuk yapılacak Cevizlibaga yapılan ikinci köprü sayesinde perona ulaşım ve perondan tahliye cok daha kolay oluyor.

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5249
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesajgönderen alabay » 07 Eki Pzr, 2007 10:56

daha önce hiç kullanılmamış 8 rakamlı bir form seçilerek numaralandırma 2007-0801 den başlatılmış

Pek anlıyamıyorum, neden 07-0801 diye yazmıyorlar? 2100'lük yıllara gelince bakarız artık, başka ne yazarız diye, ama şimdilik yeter aslında.

Bu araçların ön kapısı ve orta kapısına da akbil makinası konsa ilk iki kapıdan yolcu alsa ve her araçta birde güvenlik olsa sizce nasıl olur.

İyi olur. Güvenlik kişisi olmadan da olsa, daha da iyi olur, ama hakikaten tek bir giriş değil dei iki giriş yapsalar (en ön ve en arka), çok ilginç olurdu.

B. Alabay


“Metrobüs & Troleybüs Genel Konular” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir