8. sayfa (Toplam 8 sayfa)

Re: ist-M.04:03 » M3 Metrokent-Kirazlı Metrosu (Metrokent-Bakırköy)

Gönderilme zamanı: 11 Oca Prş, 2018 14:12
gönderen Esat
Hattın Mahmutbey istasyonunun M7 hattının Mahmutbey istasyonu ile bağlantılarının yapılması için inşaat çalışmalarına başlanacağını duydum, ben zaten istasyon inşa edilmişti diye biliyorum, sanırım 2 istasyon arasındaki erişim tünellerinin açılması ya da birbirine bağlanması için bir çalışma olsa gerek.

Re: ist-M.04:03 » M3 Kirazlı-Metrokent/Başakşehir Metrosu (Bakırköy İDO-Kayaşehir)

Gönderilme zamanı: 20 Eyl Prş, 2018 23:53
gönderen metro_5
Arkadaşlar , bu gün kızdığım bir şey oldu. Koskoca TV8 gibi bir kanal , M3 hattını Taksim metrosuymuş gibi gösteriyor bir dizide.
Benim anlamadığım bu metro sistemi bu kadar utanılacak bir şey mi.
Yeni veya Eski bir hattı yayınlamak ne bileyim Taksim Şişli cıvarı dışında bir yeri tanıtmak yasak yada ayıp bir şey mi de koskoca bir TV kanalı böyle bir montaj a gidiyor. Bi izahı varsa bizede anlatsınlar bilelim, Kirazlı metrosunu çekip izleyiciye bu Taksim metrosudur dedirmenin sebebi nedir.
Hadi Bunu geçtim Bizim ülkemizde İstanbul da 29 Yıldır Metro hattı var, kaç senedir Dizi,Film çekiliyor İstanbul un ilk modern metro hattı hiç mi birinde olmaz. M1 Aksaray metrosu hiç mi bir diziye konu olmaz veya ara intro olarak geçmez.
Bu durum gerçekten canımı sıkıyor varsa yoksa M2.
Daha Düne kadar köy olan Levent tarafı kıymete bindi nedense.

Re: ist-M.04:03 » M3 Kirazlı-Metrokent/Başakşehir Metrosu (Bakırköy İDO-Kayaşehir)

Gönderilme zamanı: 21 Eyl Cum, 2018 07:08
gönderen Esat
dizinin ismini yazabilir misin, özelden de olabilir, görüntüleri görmek istiyorum da.

Re: ist-M.04:03 » M3 Kirazlı-Metrokent/Başakşehir Metrosu (Bakırköy İDO-Kayaşehir)

Gönderilme zamanı: 21 Eyl Cum, 2018 15:59
gönderen Edil Arda
muhtemelen daha tenha olduğundan daha rahat çekim yaparız diye orayı tercih etmişlerdir, ama dizinin senaryosuna göre Taksim metrosu olması gerekiyordur.
kasıtlı olarak utanma vb. olduğunu düşünmüyorum ama tabi izlemedim, bilmiyorum.

Re: ist-M.04:03 » M3 Kirazlı-Metrokent/Başakşehir Metrosu (Bakırköy İDO-Kayaşehir)

Gönderilme zamanı: 24 Eyl Pzt, 2018 17:16
gönderen Esat
Edil Arda yazdı:muhtemelen daha tenha olduğundan daha rahat çekim yaparız diye orayı tercih etmişlerdir, ama dizinin senaryosuna göre Taksim metrosu olması gerekiyordur.
kasıtlı olarak utanma vb. olduğunu düşünmüyorum ama tabi izlemedim, bilmiyorum.
Öyle zaten, yabancı diziler dahil mekansal olarak mantıksız bir sürü montaj var. Bunun getirisine bakmak lazım, bana anlatan herkes bu sahneleri çok faydalı bulduklarını, günümüz çocukları sidik yarışına alışık olduğu için bu sahnenin özellikle izletilmesi gerektiğini bile söyleyenler oldu. Toplam faydaya bakarsak yapılan işte bir yanlış yok, ha bana kalsa evet böyle olmamalıydı :)

Re: ist-M.04:03 » M3 Kirazlı-Metrokent/Başakşehir Metro Hattı

Gönderilme zamanı: 22 Eki Sal, 2019 19:23
gönderen Uğur
M2'nin, M5'nin ve işletmenin kendi rekorlarını kırdığı gün bu hat da rekor kırmış ama 80 bin komik bir rakam olduğu için kimsenin dikkatini çekmemiş sanırım. Ayrıca grafikte ilginç bir detay daha var M4 dışındaki bütün hatlar Teleferikler bile bu yıl rekorlarını ileriye taşımış. Resim

Re: ist-M.04:03 » M3 Kirazlı-Metrokent/Başakşehir Metro Hattı

Gönderilme zamanı: 23 Eki Çrş, 2019 09:41
gönderen Esat
Bu hattın yolcu sayısı uzun zaman 30.000 lerde dolaştı aslında geldiği nokta çok bile iyi, nedenleri ya da niçinlerini bir kenara bırakıyorum. Geleceğine bakacak olursak, devam eden 2 faz inşaatı var, bunlardan birisi göreceli olarak hattı daha çok kullanacağını düşündüğüm Bağcılar-İncirli arasındaki yerleşim alanları ve çekim merkezi olarak Bakırköy merkez ve sahil. Bu etabın tamamlanması bu hattın yolcu sayısına açılış itibari ile ne katar? Elimde bilimsel bir veri yok ama gözlem olarak %50 yi geçeceğini düşünmüyorum, kaldı ki bu açılış ile birlikte Kirazlı aktarması da artık ücretli hale geleceği için beleş aktarma yapamayacak olanlardan dolayı bir kayıp yaşanır mı? Bunu da göreceğiz (bana göre asla ücretsiz aktarma olmamalıydı)

Devam eden diğer faz ise yine Başakşehir gibi toplu konut alanlarına uğrayarak şehir hastanesi ve Kayaşehir'e giden kol, burada Kayaşehir bölgesinin E5-metrobüs ve Bakırköy'e erişimini kolaylaştıracağı için güney yönünde, hastane nedeni ile de bu hattın aktarma istasyonları üzerinden kuzey yönlü bir talep oluşacağını düşünüyorum, peki bunun getirisi ne olacak? Çapa ve Cerrahpaşa buralara taşınmadan hastanenin büyük bir yolcu artışına sebep olacağını düşünmüyorum.

Diyelim ki bu uzatmalar 2023 te hayata geçti, o tarih için 200.000 civarında bir yolcu yakalarsa iyi, belki diğer aktarmaların özellikle M7 aktarmasının katacağı fonksiyon ve M11 Halkalı bağlantısı açılmış olur ise İHL bağlantısı nedeni ile bu rakamın üzerine çıkabilir, çıkmasını da isterim boşa elektrik yakmasın.

Re: ist-M.04:03 » M3 Kirazlı-Metrokent/Başakşehir Metro Hattı

Gönderilme zamanı: 25 Eki Cum, 2019 08:47
gönderen Uğur
Şimdi temeli bile atılmamış olsa da İncirli'ye iki tane çok önemli hat daha gelecek (Yenikapı ve Boğaz geçişli hat)

Öte yandan kuzey kesimde Mahmutbey'de yine Şehir merkezine giden bir metro bitmek üzere bu bağlamda bu iki hat arasında taşımacılık yapacağı için belki 600 bin olmasa da şimdikinden çok daha iyi olabileceğini ümit ediyorum.

Re: ist-M.04:03 » M3 Kirazlı-Metrokent/Başakşehir Metro Hattı

Gönderilme zamanı: 06 Kas Çrş, 2019 15:10
gönderen Engin Y
Bugünkü M7 tünel tamamlanma törenine ilişkin haberlerde, muhtemelen belediye kaynaklı olarak, M3 ile M1b hatları yine birbirine katılarak çorba edilmiş..
Bu iki hattın açılışından beri yıllar geçti, iki hattın da uzatılmasına dair çalışmalar başladı, ama bu çorba olayı bitemedi maalesef..
Son entegrasyon ise Mahmutbey İstasyonu’dan Otogar-Bağcılar-Kirazlı-Başakşehir-Olimpiyat Metro Hattı ile olacak.
Kaynak: https://www.dunya.com/gundem/kabatas-me ... eri-456505

Re: ist-M.04:03 » M3 Kirazlı-Metrokent/Başakşehir Metro Hattı

Gönderilme zamanı: 07 Kas Prş, 2019 08:19
gönderen Esat
Engin Y yazdı:
06 Kas Çrş, 2019 15:10
Bugünkü M7 tünel tamamlanma törenine ilişkin haberlerde, muhtemelen belediye kaynaklı olarak, M3 ile M1b hatları yine birbirine katılarak çorba edilmiş..
Bu iki hattın açılışından beri yıllar geçti, iki hattın da uzatılmasına dair çalışmalar başladı, ama bu çorba olayı bitemedi maalesef..
Son entegrasyon ise Mahmutbey İstasyonu’dan Otogar-Bağcılar-Kirazlı-Başakşehir-Olimpiyat Metro Hattı ile olacak.
Kaynak: https://www.dunya.com/gundem/kabatas-me ... eri-456505
bu konunun halen böyle devam ediyor olması da kötü, demek ki bir türlü aşılamayan kafa mevcut yönetimi de etkilemeyi başarmış.