ist-B.04:01 » Marmaray Halkalı-Gebze Banliyö Hattı

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 17273
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ist-B.04:01 » Marmaray Halkalı-Gebze Banliyö Hattı

Mesaj gönderen Esat » 08 Nis Çrş, 2020 21:48

Engin Y yazdı:
08 Nis Çrş, 2020 21:31
Neyse, off-topic mesajım için kusura bakmayın, bir arkadaşa bakıp çıktım hemen :)
Size serbest Engin :)

Engin Y
Çok Gezen, Çok Bilen
Mesajlar: 2528
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ist-B.04:01 » Marmaray Halkalı-Gebze Banliyö Hattı

Mesaj gönderen Engin Y » 09 Nis Prş, 2020 10:52

Esat yazdı:
08 Nis Çrş, 2020 21:29
Ben de uğur'a katılıyorum bu konuda, İstanbul idari olarak bölünmeli bile belki de. Bu hali ile siyasetten bağımsız söylüyorum yönetilebilir değil. İstanbul daha merkeze çekilerek, Uğur un belirttiği gibi kenardaki ilçeler nüfusu kurtarıyor ise küçük illere dönüştürülmeli (kamu kaynağı israfı diyebilirsiniz) ya da yandaki diğer illere bağlanmalı. Toplu ulaşımı yönetmek ise aslında çok kolay ama ülkemizde siyasetten bağımsız söyleyemeyeceğim :D zor ki ne zor.
Aslında dün Uğur'a yazdığım mesajın sonunda, "İstanbul'u seçim bölgeleri sınırları doğrultusunda, üç ayrı büyükşehir belediyesine bölebiliriz" diyecektim..

İyice konu dışına taşmamak için dememiştim, ama hazır denmişini görünce destek vermek istedim :)

Bence, Gebze ve civar ilçeler de yaklaşık 800 binlik nüfusuyla İstanbul'a katılsın, ama nüfusu 16,3 milyona ulaşacak olan İstanbul ili de üç ayrı büyükşehir belediyesine bölünsün..

Sonuçta, kent yine aynı kent, idari olarak ise ister yekpare olsun, ister parçalı..

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 17273
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ist-B.04:01 » Marmaray Halkalı-Gebze Banliyö Hattı

Mesaj gönderen Esat » 09 Nis Prş, 2020 11:17

3 ile bölmenin malum kamu kaynağı anlamında sıkıntısı var, 3 ayrı belediye başkanlığı 3 ayrı valilik falan filan bunların personelleri gibi gibi, ama belki de daha doğru olacaktır. Burada Gebze İzmit'ten kopuk aslında değil mi? Yani İstanbul'a daha yakın bu durumda fiziki olarak bölünebilecek en sorunsuz noktadan Anadolu yakası bölünerek Gebze hatta Dilovası dahil bir şehir? Batıda ise Küçükçekmeceden ötesi bir il olacak şekilde bölmek belki de en doğrusu. Burada tek yapmak gereken Bir üst ULAŞIM İDARESİ kurmak, bunun altında LASTİK TEKERLEKLİ ULAŞIM ve RAYLI SİSTEM ULAŞIMI üst kategorileri, UKOME gibi birimler yine bu idarenin altında yani ücret politikaları ve sefer tarifeleri ve güzergahların düzenlenmesi işi, bunun altında da operatörler olacak ve düzgün kurulur ise bu sistem gayet başarılı bir şekilde yürür, biraz Alman kafası lazım sadece

Kullanıcı avatarı
Edil Arda
Yıllık Paso
Mesajlar: 498
Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41

Re: ist-B.04:01 » Marmaray Halkalı-Gebze Banliyö Hattı

Mesaj gönderen Edil Arda » 02 Haz Sal, 2020 19:08

10-VAGON-1024x576.jpg
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.

Engin Y
Çok Gezen, Çok Bilen
Mesajlar: 2528
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ist-B.04:01 » Marmaray Halkalı-Gebze Banliyö Hattı

Mesaj gönderen Engin Y » 03 Haz Çrş, 2020 15:10

Tren saatleri ise yine değişmemiş..
Son trenlerin kalkış saatleri; Halkalı'dan 21:56, Gebze'den 22:15, Zeytinburnu'dan 23:19 ve Maltepe'den 23:37..

Gebze'den son trenin 22:15'te kalktığı bir dünyada, Halkalı'dan son trenin en erken 22:30'da kalkması gerekir, ama bu TCDD'ye bunu kim anlatacak?

Cevapla

“Banliyö Hatları” sayfasına dön