ist-T.10:04 » KTA Tramvay Araçları - Düwag B100

Kullanıcı avatarı
kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1397
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesajgönderen kemal » 01 Ara Pzt, 2014 23:57

Mehmet Bey ağzından sanki bal damlamış yav...Resmen Mersedes gibi bunlar :D

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 16447
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesajgönderen Esat » 02 Ara Sal, 2014 23:09

Mehmet bu innotrans ta sergilenen revize edilmiş araç Bonn muydu Köln mü? B80C araçları vagon bası 1,5mio € gibi. bir rakama yenilemişler ve yeniden sertifikasyona sokmuşlar ve 25 yıl kullanım ömrü verilmiş diye duydum. Yani adamlar 3 mio verip yeni alacağına bu araçlara yatırım. tercih etmişler, Onlar mı çok cimri, biz mi çok müsrifiz bilemedim

katliam
Aylık Paso
Mesajlar: 31
Kayıt: 14 Haz Cum, 2013 18:58

Mesajgönderen katliam » 03 Ara Çrş, 2014 11:26

bu araçlar T4 te bana da sık sık denk geliyor ufak bir revizyon dan sonra bence de uzun yillar çalışabilecekmiş gibi duruyor benim için tek handikapı kapı girişlerinin çok alçak olması yoğun saatlerde kapıda sıkışıp kalıyorum:-) bu arada kapı sorunu da bir çok araçta devam ediyor.

Mehmet keles
Moderatör
Mesajlar: 233
Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25

Mesajgönderen Mehmet keles » 03 Ara Çrş, 2014 13:41

Esat ne 10-15 yılı, abartmıyorum 50-60 yıl. Bu araçların retrofiti, sadece kapılar elektrikli, motorlarda, chopper'lı yapılırsa hepimizi mezara gömer. Aracın saç arkaları püskürtme bitümenik koruma. Saç kalınlıklları şase gibi. Yine heyecanlandım... :) ..

Bojileri, kuplaj'ı mükemmel. Adamlar bu aracı yaparken, mekanik zirvesi eletronik başlangıcındaymışlar. Köln sağmayacağı inek'e ot vermez. Almanyanın en cimri gariban belediyesi. Bu araçları ve Bombardier'i karşılaştırıp öyle yatırım yapıyorlar. Emekli olunca bu araçlardan bir bahçeye götürüp yerleştirecem, sadece hergün göreyim yeter.

Bu arada bu araçların kapıları elektrikli yapılacaktı olarak biliyorum. Kapıları elektrikli yaparlarsa bu araçlaradan daha çok ekmek yenir.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 16447
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesajgönderen Esat » 03 Ara Çrş, 2014 19:26

:) Mehmet sen hakkaten hayranıymışsın:) Valla bir iki bilgi var elimde ama bazılarından emin değilim, mesela sadece kapı revizyonu için ciddi bir yatırım söz konusu ama bu değişim bitmiş mi yoksa başlayacak mı, devam mı ediyor bilmiyorum. Klima takılmıştı zaten, bunun dışında kaportalarında ufak tefek derleme toplama işleri var. Bir de biraz problemli olan iki parçalı ön cam tek parça olarak yenileniyor, silecek sistemi hakeza dolayısı ile makinistin sürüş konforu artacak. Bir de duyduğuma göre bunların makinist koltuğu da çok beğeniliyor imiş?

Bu sefa ben biraz şekilcilik yapacağım ama:) ben ön görüntüsünü beğenmiyorum, keşke kupa değiştirilebilse de görüntüsü de modernleşse, Antep in araçları gibi artistik bir şeye gerek yok :) Ha aklıma gelmişken senin kaporta şasi ile ilgili sözlerine ek, yine duyduğuma göre yapısı incelenen bir araçta şasi beklenenin çok ötesinde sağlam çıkmış, hatta sapasağlam İsveç çeliği midirne?:) Mercedes değil raylı sistemin Volvo su herhalde bunlar

katliam
Aylık Paso
Mesajlar: 31
Kayıt: 14 Haz Cum, 2013 18:58

Mesajgönderen katliam » 04 Ara Prş, 2014 14:11

Resim

Şehitlik metrobüs köprüsünden :-)

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 16447
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesajgönderen Esat » 04 Ara Prş, 2014 21:04

Bu acidan fotograflanabilecegi ic aklima gelmezdi :) tesekkurler

Mehmet keles
Moderatör
Mesajlar: 233
Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25

Mesajgönderen Mehmet keles » 09 Ara Sal, 2014 08:10

Esat kapı yenilemesi avrupalalılara yaptırırsan tabiiki çok para tutar. Yerli bir firmaya yaptırmaları lazım. Hatta bir aracı verip yaptırsınlar başarılı olması halinde diğerlerini yaptırsınlar. Önce denenir, artıları eksilerine göre, düzeltilir. Bu tür elektrikli kapıları yapabilen çok firma var. İlle ife dersen elbette olmaz. Biraz yoğrulmak lazım, zahmetsiz rahmet olmaz....


“Toplu Taşıma Araçları” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir